2015. október 25., vasárnap


Ifjú László



Fülledt erotika


(kacér hölgyeknek)




Szeretem nézni napbarnított tested,
Bár a lelkiismeretem nem enged...
Élvezem titkos viszonyunk perceit,
Együttléteink pillanatait.
Bódulttá tesz, ha csak rád gondolok,
S elfeledtetsz minden gondot.
A fellegekben járok, ha veled vagyok,
Jack Daniels, nélküled senki vagyok!



Nyűgös vagyok, sírok, hisztizek,
Nem tudom mitévő legyek.
Megnyugtatsz, megsimogatsz,
Kedves szavakkal becézgetsz.
Lassan a hátamra fektetsz, 
S gyengéden levetkőztetsz. 
Érzem, a nedvesség körbe vesz...
Hurrá, anya tisztába tesz!



Téli éjjel didergek, reszketek,
Fázok, kétségbe esve kereslek.
Vágyom rád, hogy hozzád bújjak,
Vágyom rád, hogy hozzád nyúljak.
Szeretem selymes tapintásod,
Ahogy testem felmelegíted.
Együtt aludni, egybeolvadni...
Ah, olyan jó pizsamába bújni!



Nedves vagyok, mikor hozzám érsz,
Libabőrös, ha csak hozzám érsz!
Imádom, mikor nekem dörgölőzöl,
Ahogy meztelen testemen időzöl.
Ismered minden domborulatom,
Tudod minden mocskos hajlamom.
Csak mi ketten, egy privát öltöző... 
Sohasem hagylak el kedves törülköző!



Mikor a számba veszlek, 
Hosszú nyeled izgatja nyelvemet...
Ajkaim közt fel s alá jár,
Szőreid fogam közé váj.
Habosra vert fehér nedved,
Néha a földre csepeg.
Olykor lenyellek, máskor kiköplek,
Ó fogmosás, annyira szeretlek!



Forróságtól felhevülve vágyom rád,
Érezni akarom minden porcikád!
Bevezetsz az érzékek birodalmába,
S nem szűnő extázis kerít hatalmába.
Szeretem szopogatni, nyalogatni, 
Két kezemmel jó erősen markolni.
Minden pénzem rád megy, te gaz csábító,
Kívánlak, ó te drága Calippo!



Felhívott magához az orvosom,
Féltem, hisz ez volt az első alkalom. 
Noszogatott, kérlelt, hogy nem fog fájni...
De csak meggyőzött az a rámenős pali! 
Elővette, s vártam izgulva,
Hogy bugyimat félrehúzza... 
Hát nem benyomta tövig a manusz?
Áúúú, te fájdalmas tetanusz!



2013. március 26.