2015. október 25., vasárnap


Ifjú László


Testi mesék


(nem csak férfiaknak)




Hiányod megvisel engem,
Nélküled lenni kín és gyötrelem. 
Töprengek, agyalok s álmodozok,
Percekig csak ülök, és gondolkozok.
Vajon hol lehetsz, merre járhatsz,
Merre kószálhatsz? 
Hogy lehettem ilyen tapír,
Nincs valakinél wc papír?



Nyári fülledt éjszakán,
Belopózol egy késői órán. 
Körülöttem legyeskedsz,
Egy kis nedűért epekedsz... 
Körözöl meztelen testem felett, 
Az édes nedvem a mindened.
Telhetetlenül szívod, szívod...
Hess innen te rohadt szúnyog!



Szeretem kezemben tartani,
Ujjaimmal simogatni, fogdosni...
Oly hatalmas, és kerek,
Oh, ilyen szép nem lehet!
Először csak szopogatom, 
Nyalogatom s végül bekapom...
Ajkam feszes bőröddel érintkezik... 
Na milyen az őszibarack, ízlik?



Sokáig készülsz, be vagy sózva,
Csak te meg én, s egy gyertyafényes vacsora.
Imádom a bőröd illatát,
Kívánom minden porcikád... 
Szeretem formás melled, karcsú lábad,
A nyálam csorgatom utánad! 
Forró meztelen tested csak az enyém,
Hurrá, tálalva van a grillcsirkém!



Megláttalak, s tudtam, hogy kellesz nekem,
Nem kell sokáig fűznöm, hogy járj velem.
Szeretem bőröd érintését,
Hosszú nyelved lüktetését.
Élvezettel hatolok beléd,
Intim felem nyújtom feléd...
Jó téged kefélgetni, lyukad tágítani...
Drága cipő, mindig veled akarok járni!



A vágy, mit érzek irántad,
Elmondhatatlan, úgy kívánlak. 
Lassan ruháimtól megválok,
A fülledt légkörtől majd elájulok...
Párás szemekkel nézem a többi testet,
Izzadnak, nyögnek, lihegnek...
Gyere, gyere Dorina,
Izzadjunk együtt, ez itt a szauna!



Csak mi ketten, az asztalon,
Együtt játsszuk kedvenc társasjátékom...
Hegyezd meg hosszú dákómat, 
Lökdösd ide oda golyóimat!
Ne félj, vigyázok a fehérre,
Lyukba ne menjen semerre...
Ezt a lövést elhibázni...
Áh, olyan jó biliárdozni!



2013. április 2.



A Fülledt erotika 2. része