2015. október 25., vasárnap


Ifjú László



Pásztorórák




Korán reggel, te vagy az első gondolatom,
Veled akarok lenni minden áron!
Életet lehelsz elzsibbadt végtagjaimba,
Megízlelem leved, gyere csak a számba...
Testemet átjárja ez a nedű,
Bár az íze egy kissé keserű... 
Függővé teszel, nekem te vagy az első,
Mert kávézni jó, felemelő!



Nyakad nyakamhoz simul,
A dekoltázsomba lesel arcátlanul...
Hosszú ujjaid cirógatják karjaimat,
Megvédesz a külvilágtól, s bearanyozod napjaimat. 
Úgy szeretem, mikor te vagy felül,
Elönti a testemet a melegség belül...
Te vagy az igazi társ, partner,
Nélküled megfáznék, pihe - puha pulóver!



Elbódít édes illatod, 
Szagolgatlak, orrom izgatod.
Lakhelyed egy fülledt üvegház,
Rózsaszín bimbód megbabonáz...
Megvetem az ágyad, ugye nem bánod?
A locsolómból kifolyó lét már úgy várod...
Vad családból származol, drága múzsám,
Mindig vigyázni fogok rád, kedves rózsám!



Nyalakodni van kedvem 
Kérlek, add ide nekem!  
Dugdosod a többiek elől, 
De előttem nem köll...
Ujjammal benyúlok a kis lukba,
Kaparászok, nyalakodok, csináljuk sunyiba...
Ne is tagad, élvezzük Ella,
Ugye milyen finom a nutella?



Elölről vagy hátulról, mindegy nekem,
Gyorsan telik az idő, belefeledkezem...
Kedvencem a mell, bele is vetem magam élvezettel,
Kéjesen mozgó meztelen testtel...
Lehet gyorsan, vagy kutyául,
Jót tesz a testnek, ettől gyógyul. 
Izmos testemmel jól megy a csajozás, 
Gyertek fiúk, menjünk, mert ez az úszás!



Senki sem volt nálad ezelőtt,
Szűk kis lukad tárul fel szemem előtt...
Lassan, óvatosan behatolok a nedves kis résbe,
Levegőt is alig kapok, szaporán mozgok ki s be...
Azt hiszem, itt egy jó darabig elleszek,
Vadul dolgozok rajtad s végül elmegyek...
Bizony isten nehéz ez a szakma,
De csak megszerellek te mocskos vízakna!



Aranyló napsugár csillan meg fürtjeiden,
Gyönyörködöm nagy fekete szemeidben.
Lehetsz vörös, szőke vagy fekete,
Oly mindegy nekem, szeretlek téged, tudod -e?
Kitaposta a szemed egy féltékeny jó barát,
De azért bor mámorosan majd gondolok rád... 
Csattanni fog majd a hátán egy jó nagy vessző,
Megbosszullak, ha kijózanodtam, édes kis szőlő!




2013. augusztus 30.



A Fülledt erotika 3. része